0

Garantii ja tagastamine

Kui tellitud toode osutub ebakvaliteetseks tänu toote - või materjalidefektile, on UAB Baltic Ambition kohustunud toote ümber vahetama või tagastama kaupade eest tasutud raha. Raha tagastatakse üksnes sellele pangakontole, millelt laekus tellimuse eest tehtud makse. Ebakvaliteetsete toodete puhul tagastatakse kogu ostu eest tehtud makse, sh tarnekulud.

Kvaliteetsete kaupade väljavahetamine ja tagastamine.

Kui ostjale ei sobi ostetud toode(te) värv, suurus või mudel, siis on tal õigus tooted tagastada 14 kalendripäeva jooksul. Ostja saab valida kas ta soovib kauba eest raha tagastamist või soovib kaupa mõne teise toote vastu ümber vahetada.

Ostja peab kauba tagastamise või ümbervahetamise soovist müüjat kirjalikult teavitama.

Ostja võib tagastada toote, kui ta pole rahul toote värvi, suuruse, mudeli või kvaliteediga ainult sellisel juhul, kui toode on kasutamata, seda pole kahjustatud ning toode pole kaotanud oma kaubandusliku välimust. Tagastatav toode peab olema originaalpakendis, et müüja saaks kontrollida toote kvaliteeti. 

Ettevõte on registreeritud Leedus, seega Leedu seaduste kohaselt pole sokid ja aluspesu tagastatavad.

Kui tagastamine põhjuseks on ostja soov toodete tagastada (nt kui talle ei meeldi toote välimus/suurus või muu omadus), siis kannab tagastamisega seonduvad tarnekulud ostja. Tagasisaatmine maksab suurusjärgus 3 eurot. Kui ostja soovib vahetada kauba suurust või värvust, siis uue kannab ta ka uue toote saatmisega kaasnevad kulud (vastavalt valitavale tarne meetodile).

Kauba tagastamise eeskiri ei kehti nende kaupade puhul, mis on spetsiaalselt kliendi soovide järgi valmistatud, kliendi soovide järgi kohandatud või oma olemuselt mitte tagastavad (nt ühekordselt kasutatavad tooted). Tagastamatud kaubad on määratletud Eesti Vabariigi õigusaktidega.

1. Tagastamine Flipo.ee Omniva pakiautomaadi kaudu.

Kuidas tagastada pakke Flipo.ee Omniva pakiautomaadi kaudu?

  • Täitke tagastusvorm siin.
  • Pakkige tagastatav kaup ja pange see Omniva pakiautomaati.
  • Tagastamise hind - 3.18€

Raha tagastatud kauba eest kantakse üle 14 tööpäeva jooksul pärast seda, kui kaup on e-poodi tagasi jõudnud ja kontrollitud, et see on korrektses seisukorras, st ei ole kahjustusi, kriimustusi, ei ole asendatud osasid ja kogu pakend on olemas. Kui ostja tagastab kauba heas seisukorras, ei võta kaupa pakiautomaadist vastu või ei saa seda ostja süü tõttu kätte, tagastatakse see kaup müüjale ja ostjale tagastatakse kauba eest makstud raha, millest on maha arvatud kohaletoimetamise tasu.

2. Asendatav või tagastatav toode tuleb saata:

  • Kulleriga OÜ Monarie aadressile.: Monarie OÜ, Pärnu mnt 144, Tallinn, 11317.
  • Omniva pakiautomaati, Tallinnasse.

Pakiautomaadi nimi: Tallinna Donte Ärikeskuse pakiautomaat.

Saaja numbriks on : +372 56 255 395

Laadi alla: Toote tagastamise-ümbervahetamise vorm

Kui ostja ei võta kaupa pakiautomaadist välja, või kui kuller ei saa kaupa kohale toimetada, tagastatakse kaup ostjale. Kauba eest tasutud raha tagastatakse ostjale ja sellest arvestatakse maha tarnekulud. 

Kaupade garantii

Kui kauba garantiiperiood ei ole eraldi määratud, siis on ostjal õigus esitada kauplejale pretensioon kahe aasta jooksul alates kättesaamise kuupäevas. Kui müüja või tootja garantii on lühem kui 2 aastat, siis peab ostja garantiisse pöörduma kindlaks määratud aja jooksul. Kui garantii aeg on pikem kui 2 aastat, saab ostja kasutada garantii võimalust kindlaks määratud aja jooksul. Kui kliendil on ostetud kauba suhtes probleem või pretensioon, peab ta müüjaga kirjalikult ühendust võtma. Igat kaebust vaadatakse eraldi ning vastavalt kokkuleppele puudustega toode kas parandatakse, asendatakse samaväärse tootega. Kui kumbki variant ei ole võimalik, siis tagastatakse defektse kauba eest makstud summa.

Lisainfo ja kontaktid

Garantiid ja tagastusi puudutavate küsimustega saab pöörduda meie klienditeeninduse poole: E-posti aadress - info@kingitare.ee Telefon - +372 8801350.

Oma nõuded ja kaebused meie veebipoest ostetud kaupade kohta saate esitada.